středa, června 27, 2012

Bílá je bílá , něžná, romantická :)

ZRCADLO PO PROMĚNĚ
                         VĚŠÁK NALEZENEC U TCHÝNĚ :)
dveře mají novej kabát
   LETOŠNÍ LEVANDULE



                                         
                                  NĚHA A ROMANTIKA

               KDYŽ SE VEZME BARVA DO RUKOU TAKHLE TO DOPADNE:) 

PŘEJI VÁM MOJE MILÉ KRÁSNÝ DEN               

                          



8 komentářů:

  1. Jaruško, dopadlo to výborně.. :o) Bílá je prostě krásná.. Mám jí také ráda. Zrcadlo i obraz jsou nádherné kousky.. Krásný den, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, moc jsem si tu romantiku u tebe užila. Krásné zákoutí!
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Okouzlující a dechberoucí - dvě slova, která mě napadla hned, jak jsem viděla fotky! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Moooc hezke,taky mam ten stejny vesak a ted jsi mi dala dobrou radu jak si ho ozdobit,jen na levanduli si budu muset pockat.

    OdpovědětVymazat
  5. Jarusko, krasne. Nezne, jemne, okouzlujici. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata děkuji za milé komentáře jsem ráda ,že se Vám u nás líbí:) přeji krásné prázdniny .Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško ten obraz je úchvatný!

    OdpovědětVymazat