čtvrtek, června 07, 2012

Stará ošuntělá bedna ...



Znáte to, když jdete na návštěvu nesmíte se moc rozhlížet :)
 Pak uvidíte starou bednu vhozenou v zapomění a ejhle ta by se mohla hodit:)
Vyptala jsem si ji už je moje  :)
Dala se do pucu a dělá parádu háčkovaným krajkám ...

       
                   PŘEJI VŠEM TVOŘILKÁM PĚKNÝ DEN
                                                         Jarka 
.


















8 komentářů:

  1. Jarko, to je krása! Nádherné fotky. Co radosti udělá taková stará bedna, viď.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš ,že jsem byla šťastná jak blecha.
      mám ráda takové radosti:) pa Jarka

      Vymazat
  2. No to je krása --- úžasné bedna je super a ty poklady v ní to jsou skvosty.To ty sama?Nádhera....
    A máš u mne na blogu ocenění tak si ho vyzvedni :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko udělala jsi mě milé překvapení.
    Jsem tu krátce a to víc si ho vážím.Moc děkuji.
    Poklady jsou převážně po babičce:)
    ale najdou se tam i mé:) PA Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Jarka, ešte, že si sa opýtala. Bola by škoda, keby si neukázala jej krásu. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji za návštěvu posílám moho pozdravů pa J

      Vymazat
  5. Ahoj, bedna je krásná a krajkám dělá důstojnou společnost. Je to úžasná kombinace ty jemné kraječky a bytelná bedna.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani to máš pravdu .
      Pořád jsem přemýšlela na co jí použít,krajky byla jasná volby:)
      Přeji pěkný večer. pa J

      Vymazat