pondělí, července 16, 2012

Nedělní káva o páte :)






















              

  Přeji Vám milé děvčata                            
                                                       krásný týden.


11 komentářů:

  1. Nádherné fotky. Máš krásný porcelán. V podobném duchu jsem teď vydražila snídaňovou sadu na Aukru. Už se moc těším až mi přijde.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky - v takovém prostředí musí kávička chutnat náramně. Pohodový nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, dýchá z nich klid a pohoda. Z takového porcelánu káva musí chutnat báječně. Také si dávám kávu na zahrádce. Krásný týden Rija

    OdpovědětVymazat
  4. W takim pięknym otoczeniu kawa smakuje wybornie, zdjęcia urocze.Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera!!!Krásný porcelán-až to ho závidím:-)A moc se mi líbí ta kombinace fialové s modrou na čtverečku-perfektní!

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško...nádherné a pohodové fotečky.Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jaruško ,při serfování jsem našla Tvůj hezký blogísek,máš tam krásné věcičky které se mi moc líbí, ráda Tě zas navštívím. Daja-Duha

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, tedy nechci se vnucovat, ale pozvat bych se nechala. Příjemná zahrada, krásně připravený stůl, roztomilý babičkovský servis a kafíčko voní až sem...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je zase tady ale nádhery :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Mne by stačil aj piatok na posedenie pri kávičke, či čaji v takom nádhernom prostredí.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  11. MILÉ DĚVČATA DĚKUJI VÁM VŠEM ZA KRÁSNÉ KOMENTÁŘE.

    OdpovědětVymazat