čtvrtek, července 26, 2012

Polštářkové snění




   





  






 
                                        Přeji pěkný den i když propršený :)

 



27 komentářů:

  1. Tak na takových polštářcích se musí stít naprosto dokonale. Už se vidím jak ležím na houpačce a čtu si na něm knihu. Ta látka je úžasná. Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z téhle kolekce moc ráda šiji.
      Je to jemná látka a šije se z ní samo:)
      pa Jarka

      Vymazat
  2. Nádherné polštářky-ta látečka na nich je překrásná!

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, jsou dokonalé! Nemohu z nich spustit oči!
    A na zahradě jim to moc sluší!
    Příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko jéjé děkuji za chválu i Tobě pěkný večer.Jarka

      Vymazat
  4. Jarka, krásna látka, krásne ušité, krásne hortenzie, jednoducho kráááááááása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hortenzie mě poprvé obdarovala tolikati květy mám zí velko radost. Pěkný večer .Jarka

      Vymazat
  5. Poduszki co prostu przepiękne ,aż brak słów.Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné polštářky. Tahle kolekce látek je moc povedená.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda ,že se líbí i Tobě pěkný večer. Jarka

      Vymazat
  7. No pááááni to je ale NĚŽNÁ KRÁSA.Moc se mě to líbí...Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jarka, toľko krásy, až sa mi hlava zatočila. Úžasné vankúšiky, nemôžem sa vynadívať. Chválim, chválim, chválim.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se vždy zatočí hlava v obchodě, když vybírám látky,protože nevím kterou první a pak se mě protočí peněženka:) Děkuji Jarka

      Vymazat
  9. Jaruško, no ty jsou tak krásné!!!! Nádherné látky, mám moc ráda růže. Můžu se zeptat, kdes ty látky sehnala?
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  10. Kolekci jsem koupila u Dáji http://www.patchworky.cz/index.php/vypis/85/_kombinace drž si ,ale peněženku je tam spousta látek :) pa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jěště ji má i Irena ,ale je v krémovější barvě taky pěkná.
      http://www.patchwork-dekorace.cz/

      Vymazat
    2. Jaruško, moc děkuji, už jsem se podívala - a onemocněla jsem.... Musím najít sponzora! :-)))
      Ivana

      Vymazat
  11. Krásne tvoreníčko Jarka, pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za nakouknutí Jani.
      Pěkný večer.Jarka

      Vymazat
  12. JARUŠKO, POLŠTÁŘKY JSOU KRÁSNÉ.
    PŘEJI PŘÍJEMNÉ ODPOČÍVÁNÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bohdanko i Tobě krásné letní dny. Pa J

      Vymazat
  13. Jaruško děkuji za nakouknutí, já mám tak šikovnou sousedku a ani o tom nevím, moc ráda zvu do Kladník, třeba na kafíno. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko moc děkuji za pozvání,určitě někdy přijedu:) obhlédnout Tvé šikovné ruce a tvoření.
      pa Jarka

      Vymazat
  14. What a wonderful awesome job you did making these..Love them.

    OdpovědětVymazat