pondělí, května 27, 2013

Procházka zahradou

kytky prostě mám ráda







CHRPA A JEJÍ KRÁSA





Tyhle staré váhy jsem si dovezla z návštěvy .
Byly nachystány na vyhození a mě dělaj parádu na dvorku:)


dvorek plný kytiček 
jen čekám kdy rozkvetou :)


                                                  V jezírku dokonce máme žáby
 korely

Pěkný podvečer přeji.

9 komentářů:

  1. Krásně ti kvete zahrádka a pipky jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  2. Stejná láska:-D. U vás to už krásně kvete, u nás si to kvetení dává stále načas...a déšť to moc nevylepší:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne fotecky! A krasna zahradka! Hezky vecer, KAterina

    OdpovědětVymazat
  4. Máš nádhernou zahrádku i dvoreček, Jaru! Ty váhy měl můj děda :o)
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy to jsem si to ale užila moc krásná procházka tvoji zahrádkou v tomhle pochmurném počasí to je balzám.:o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná zahrádka a moc hezké fotečky zákoutí ... Hezké dny, Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Pááni, krásná zahrádka a dokonce i žáby:-)) Skvělé!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Všem vám děvčata moc děkuji za pěkné komentáře.
    Moc si toho vážím ,že se Vám u mě líbí:)
    Pěkný víkend. JARKA

    OdpovědětVymazat