pátek, května 17, 2013

Malá sbírka šicích strojů

Knížka z roku..? .. 

Pro  švadlenky je užásná.



 


Truhle od sousedů
Kniha plná střihů pro šikovné švadlenky po babiče..:)


                    Malá prohlídka střihů
   Elegance



 

   Srdcová záležitost po babiče.


Další kousek odchytnut cestou do bazaru.
Stál na chodníku .Nemohla jsem od něj odtrhnou oči:)
Po domluvě byl už můj!!!!:)

Dohromady je jich 8 kousků a další přibývají....
Děkuji všem tvořilkám za návštěvu  na mém blogu .
Vaše komentáře jsou mi potěchou
    Jarka

11 komentářů:

  1. tak to jsou krásné poklady.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné poklady!!!!!Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy tak tomu říkám poklady---- nádhera :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Jéje.... soukromé muzeum:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Jarko, to už dá na maličké muzeum. Samé krásné kousky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne starinky, každá máme nejakú svoju vášeň, ktorej sa ťažko odoláva :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná záliba ač trošku náročná na prostor :-)) a ty staré časopisy - nádhera :-)))♥Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Jůů, to jsou krásné poklady.

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruš, môžeš si otvoriť múzeum!!!
    Všetky sú jedinečné a kniha strihov je úžasná.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Samé klenoty, pro švadlenku:-)
    Přeji, ať se sbírka zdárně rozrůstá!

    OdpovědětVymazat
  11. Také se mi moc líbí staré šicí stroje. Doma máme jen jeden - singrovku. Je to můj klenot.
    Hezký den, J.

    OdpovědětVymazat